Od svog osnivanja 2012. godine, Amitek se pokazao kao mlada, dinamična kompanija, koja se brzo i stalno širi.
Specijalizovani su za rashladnu i ugostiteljsku opremu. Stalno ulažu u kontinuiranu potragu za inovativnim proizvodima sa najboljim odnosom kvaliteta i cene.
Brend Amitek je široko rasprostranjen na italijanskom tržištu, a zastupljen u više od 50 zemalja širom sveta.
Misija kompanije
Zadovoljstvo kupaca, odnos kvaliteta i cene, inovacija: ovo su principi koji su motivisali Amitek od početka i koji su predvodili njihov rast tokom godina. Cilj je da svojim klijentima pruže najbolju moguću uslugu i zato nude:
- preko 9.000 m² skladišta sa puno proizvoda i rezervnih delova uvek spremnih za isporuku;
- strogi test kvaliteta i funkcionalnosti, u našoj fabrici, na svim uvezenim proizvodima, kako bi bili sigurni da će svojim kupcima isporučiti opremu koja zadovoljava Amitek standarde visokog kvaliteta;
- odeljenje servisa i delova sa specijalizovanim tehničarima koji mogu da pruže brzu i kvalifikovanu podršku na koju se uvek možete osloniti.
Linija proizvoda
Amitek asortiman uključuje linije proizvoda proizvedenih u Italiji i linije proizvoda iz uvoza.
Pored italijanske proizvodnje odabranih partnera, posebno u pogledu malih aparata za kuvanje, seckalica i opreme za pripremu hrane, Amitek katalog obuhvata širok asortiman proizvoda koje uvoze njihovi partnerski proizvođači iz zemalja van EU. Ovi proizvodi, kao što su planetarni mikseri, nameštaj od nerđajućeg čelika, čitav asortiman rashladnih uređaja kao i nekoliko drugih uređaja, testirani su i isprobani uz rigoroznu kontrolu kvaliteta u Amitek fabrici u Italiji.
Rast
Od svog osnivanja, Amitek neprestano raste, iz godine u godinu. Ključ njihovog uspeha je jednostavan: širok asortiman proizvoda na lageru, visokokvalitetna služba za kupce i tehničke usluge, a i konstantno ulaganje svih potrebnih napora u ono što rade.
Veruju da je zadovoljan kupac najbolji način da reklamiraju Amitek kompaniju. U tom cilju, početkom 2016. godine uselili su se u veći objekat kako bi imali sve više prostora za zalihe proizvoda, za testove i kontrolu kvaliteta, za izložbeni prostor i za tehničko i komercijalno odeljenje.